"Matematyka z platformą Moodle" - podsumowanie
- Szczegóły
 - Opublikowano: sobota, 30, maj 2009 16:43
 - PK
 
Zakończył się pierwszy konkurs „Matematyka z platformą Moodle”, wzięły w nim udział szkoły z Przeczycy, Kamienicy Dolnej, Gorzejowej, Januszkowic oraz Nawsia Brzosteckiego. Konkurs był przeprowadzony w II etapach, w każdym uczniowie rozwiązywali zadania na platformie w pracowniach komputerowych, w swoich szkołach.
W pierwszym etapie uczestniczyło 24 uczniów. Mieli oni do wykonania 29 zadań typu: uzupełnij lukę oraz jedno- i wielokrotnego wyboru.  Do drugiego etapu awansowało po dwóch najlepszych uczniów z każdej szkoły. W tej części uczestnicy w czasie 25 minut rozwiązywali 23 zadania. 
W konkursie zwyciężył Patryk Mamroł (20 pkt) przed Krystianem Kobakiem (20 pkt), a o zwycięstwie zadecydowało szybsze wykonanie zadań przez Patryka. Obaj uczniowie to reprezentanci Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Januszkowicach. Trzecie miejsce zajął Krystian Grzesiakowski ze Szkoły Podstawowej w Gorzejowej, zdobywając  18 punktów.
Składam serdeczne podziękowania Paniom: Urszuli Przybyło z  Przeczycy, Lucynie Wal z Kamienicy Dolnej, Agnieszce Kawalec z Gorzejowej, Barbarze Szczucińskiej z Januszkowic za przygotowanie uczniów do konkursu oraz przeprowadzenie etapu szkolnego.
 
Na wyróżnienie zasługują również uczestnicy finału czyli:
Katarzyna Grygiel i Angelika Łącka z Zespołu Szkół w Nawsiu Brzosteckim,
Magdalena Wojciechowska ze Szkoły Podstawowej z  Gorzejowej,
Jacek Porębski i Weronika Augustyn ze Szkoły Podstawowej z Przeczycy,
Alicja Pawlus i Sandra Świerk ze Szkoły Podstawowej z  Kamienicy Dolnej.
Fundatorem nagród dla uczestników finału było wydawnictwo WSiP, oraz organizator Piotr Kawalec.
Napisali o nas na portalu wydawnictwa WSIP. 
Zdjęcia uczestników drugiego etapu.
 
Zdobywcy dwóch pierwszych miejsc. 
 
 Uczestnicy z SP Gorzejowa
 
Uczestnicy z SP Kamienica Dolna 
 
Uczestnicy z SP Przeczyca
 
Uczestnicy z ZS Nawsie Brzsoteckie

                            
                            
                            
                                  
 
											
	
						
						
						
						
						
						
						
						