Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Pamiętaj przeczytaj RODO http://zsnawsie.hekko.pl/rodo

Tatry

Poniedziałek 6 czerwca rozpoczął się wcześnie rano, bo już o godzinie 6:00 wyznaczony był termin zbiórki. Kilka minut później wyruszyliśmy do Zakopanego, gdzie początkowym punktem wycieczki była Dolina Kościeliska. W pierwszym dniu zaliczyliśmy tylko kilka kilometrów wędrówki tatrzańskimi szlakami i zakończyliśmy go podziwianiem widoków z Gubałówki. Nieco po 18:00 zawitaliśmy w miejscu noclegu, gdzie po kolacji
spędzaliśmy czas przy ognisku  i zachwycaliśmy się widokiem na Giewont. Drugi dzień naszej wycieczki to wędrówka nad Morskie Oko, które było jedynym punktem tego dnia. W kolejnym dniu zwiedziliśmy skocznię narciarską oraz muzeum przyrodnicze. Ostatnim punktem w naszej marszrucie był cmentarz na Pęksowym Brzyzku oraz zakup oscypków na Krupówkach.

Filmy i zdjęcia:

Filmik - zobacz 1 oraz zobacz 2

Wszystkie zdjęcia można pobrać w trzech częściach:

Zdjęcia są lekko zmodyfikowane, jeśli będą problemy z ich pobraniem proszę o informację. Dla niewtajemniczonych - u góry jest taka strzałka do pobierania :).  Jeśli ktoś chce w większej rozdzielczości to proszę informację.