Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Pamiętaj przeczytaj RODO http://zsnawsie.hekko.pl/rodo

Rekrutacja uzupełniająca

Rekrutacja do projektu „Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim”.

Gmina Brzostek / Zespół Szkół w Nawsiu Brzosteckim ogłaszają rekrutację uzupełniającą do projektu „Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim”.

Zapraszamy rodziców na spotkanie dotyczące rekrutacji do projektu w dniu 01.09.2014 o godz. 16.00 w Szkole Podstawowej w Nawsiu Brzosteckim.

 

Informacje o projekcie

Projekt pt.: „Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim”  realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego


I. Opis specyfiki projektu.
1. Projekt jest realizowany zgodnie z umową o dofinansowanie projektu w ramach POKL.
2. Zajęcia odbywać się będą w okresie od maja 2014 do czerwca 2015 r.
3. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4 . Projekt zakłada realizacja programu rozwojowego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Nawsiu Brzosteckim w zakresie:
a) zajęcia dodatkowych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych:
- język angielski; informatyka, matematyczno-przyrodnicze,
b)  zajęcia  edukacyjne:
- zajęcia wyrównawcze z języka polskiego; zajęcia wyrównawcze z matematyki; zajęcia plastyczne; zajęcia muzyczne; zajęcia taneczne; zajęcia teatralno-językowe (j.ang.);
c) zajęcia specjalistyczne – logopedia
d) zajęcia z programem profilaktyki
 e) zorganizowanie wycieczki tematycznej do Krakowa
    
II. Kryteria uczestnictwa w projekcie.
Profil Uczestnika
Projekt skierowany jest bezpośrednio do 77 uczniów (37dz/40ch) Szkoły Podstawowej w Nawsiu Brzosteckim w Gminie Brzostek. Uczestnikami projektu są uczniowie u których zostały zdiagnozowane potrzebami i problemami.
Kryterium rekrutacji na poszczególne zajęcia :
-zaj.dodatkowe: j.angielski/informatyka/mat-przyr – uczniowie zdolni
- zaj. wyrównawcze – uczniowie z problemami w nauce z danego przedmiotu
- zaj. logopedyczne – wada wymowy
- zaj. artystyczne – uczniowie z odpowiednimi zdolnościami
- program profilaktyczny – uczniowie z problemami wychowawczymi

III. Procedury rekrutacyjne.
1.Rekrutacja odbędzie się w terminie kwiecień - maj 2014 r. i opiera się na dokonanej diagnozie dokonanej przez dyrekcję i wychowawców, obejmie wszystkich uczestników u których zdiagnozowano potrzeby i problemy. Rekrutacja uzupełniająca odbędzie się w IX.2014 za uczniów kończących naukę w szkole. 
2. Etapy rekrutacji:
 - spełnienie przez dziecko oraz nauczyciela kryteriów formalnych uczestnictwa w projekcie,
 - złożenie przez rodzica/opiekuna ucznia oraz nauczyciela prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego;
 - weryfikacja i rejestracja zgłoszeń,
 - wypełnienie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz umowy
z rodzicem/opiekunem  dotyczącej uczestnictwa dziecka w projekcie.
- dokumentem niezbędnym do udziału w projekcie jest również Deklaracja Udziału w Projekcie, która jest podpisywana nie później niż w pierwszym dniu otrzymania wsparcia.
3. Zasady przyjmowania zgłoszeń:
- formularz zgłoszeniowy oraz pozostałe dokumenty można pobrać od Organizatora w biurze projektu w Zespole Szkół w Nawsiu Brzosteckim
- zgłoszenia można złożyć  listownie lub osobiście w biurze projektu w Zespole Szkół w Nawsiu Brzosteckim
4. Zgłoszenia są akceptowane na podstawie następujących kryteriów:
- zgłoszenie się rodzica/opiekuna wraz z dzieckiem/ zgłoszenie się nauczyciela;
- kompletności aplikacji,
- kolejności wpływu.
5.Złożenie zgłoszenia nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem kandydata do udziału w projekcie.
6. Zasady zakwalifikowania kandydata do udziału w zajęciach:
- kwalifikację kandydatów (Uczestników projektu) prowadzi Organizator,
- kwalifikacja prowadzona będzie spośród osób, które spełniają kryteria formalne i wypełnią wymagany komplet
  dokumentów.
7. Kryteria selekcji na etapie rekrutacji uczniów do poszczególnych zajęć:
- zajęcia dodatkowe: j.angielski/informatyka/mat-przyr – uczniowie zdolni,
-  zajęcia wyrównawcze. – uczniowie z problemami w nauce z danego przedmiotu,
-   zajęcia logopedyczne – wada wymowy zdiagnozowana przez logopedę;
-   zajęcia artystyczne – uczniowie z odpowiednimi zdolnościami wskazane w diagnozie przez
    wychowawcę klasy oraz nauczyciela przedmiotów artystycznych;
-  program profilaktyczny – uczniowie z problemami wychowawczymi zdiagnozowanymi przez
   wychowawcę klasy w porozumieniu z pedagogiem szkolnym.
W przypadku zgłoszenia się większej ilości chętnych, zostanie utworzona lista rezerwowa, natomiast w przypadku trudności z rekrutacją wymaganej liczby uczniów zostaną zorganizowane dodatkowe spotkania Kierownika projektu z rodzicami uczniów oraz uczniami w celu przedstawienia korzyści wynikających z udziału w projekcie.
8. Uczniowie zostaną zakwalifikowani do odpowiednich grup na podstawie dokonanej diagnozy potrzeb i problemów. Zespół nauczycieli odpowiedzialny za badanie i analizę potrzeb uczniów przygotuje listy dzieci na poszczególne zajęcia, które będą uwzględniały potrzeby i problemy.
9. Warunkiem uruchomienia grupy szkoleniowej jest zebranie grupy chętnych.
10.W przypadku większej liczby osób niż przewidziana w projekcie, Organizator utworzy listy rezerwowe uczestników; w  przypadku rezygnacji osób zakwalifikowanych na ich miejsce wprowadzone zostaną osoby z listy rezerwowej.
11 Osoby, które nie znajdą się w grupach szkoleniowych ani na listach rezerwowych nie otrzymają osobnego zawiadomienia.
12. Warunki rozpoczęcia udziału w szkoleniach:
- złożenie przez rodziców/ opiekunów dzieci następujących dokumentów:
  a) podpisanego regulaminu projektu
  b) podpisanej umowy z rodzicem/ opiekunem/nauczycielem dotyczącej uczestnictwa w projekcie,
  d) wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego
  e) podpisanego oświadczenia rodzica / opiekuna/nauczyciela  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- podpisanie przez rodziców/opiekunów deklaracji uczestnictwa w projekcie, który jest podpisywany nie później niż w pierwszym dniu otrzymania wsparcia.

IV. Zasady organizacji szkoleń.

a) zajęcia dodatkowych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych:
- język angielski 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut
- informatyka, 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut
- matematyczno-przyrodnicze; 90 h/grupę; 3 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut

b)  zajęcia  edukacyjne:
- zajęcia wyrównawcze z języka polskiego, 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
- zajęcia wyrównawcze z matematyki; 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
- zajęcia plastyczne; 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
- zajęcia muzyczne; 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
- zajęcia taneczne; 90 h/grupę; 2 gr., czas trwania 2 godz. lekcyjnej: 45 minut;
- zajęcia teatralno-językowe (j.ang.); 90 h/grupę; 1 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
c) zajęcia specjalistyczne – logopedia 90 h/grupę; 2 gr., czas trwania 1 godz. lekcyjnej: 45 minut;
d) zajęcia z programem profilaktyki 90 h/grupę; 1 grupa, czas trwania 1 godziny lekcyjnej: 45 minut;
e) zorganizowanie wycieczki tematycznej do Krakowa.


V. Warunki uczestnictwa i rezygnacji z udziału w projekcie.
1. Rodzic/ opiekun  zobowiązany jest do:
-  zapewnienia by uczeń  uczestniczył regularnie, punktualnie i aktywnie w zajęciach,
- wypełniania ankiet związanych z realizacją projektu i monitorowaniem jego późniejszych rezultatów.
2. Uczestnictwo w projekcie nie upoważnia rodzica/opiekuna, działającego we własnym imieniu lub
   w imieniu dziecka, do czynności kontrolnych wobec Organizatora.
3. W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie przez uczestnika, poza udokumentowanymi przypadkami zdrowotnymi lub losowymi, Rodzic/Opiekun zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych materiałów szkoleniowych oraz  pomocy w znalezieniu innej osoby na miejsce uczestnika.

 

Dokumenty:

Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Oświadczenie uczestnika projektu

Formularz zgłoszeniowy

Umowa z Rodzicem ucznia

Regulamin projektu

Regulamin rekrutacji

 

stat4u