Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Pamiętaj przeczytaj RODO http://zsnawsie.hekko.pl/rodo

Ogłoszenie o zamówieniu

                                                                                               

Nawsie Brzosteckie, 16.04.2014 r.

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.zsnawsie.hekko.pl


Nawsie Brzosteckie: Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie pn. Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim
Numer ogłoszenia: 83573 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Nawsiu Brzosteckim , Nawsie Brzosteckie 206,                                   39-230 Nawsie Brzosteckie, woj. podkarpackie, tel. 14 6830352.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsnawsie.hekko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Nawsiu Brzosteckim.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie pn. Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa na rzecz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Nawsiu Brzosteckim oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim 1.1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: 1.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 2.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: informatyka -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 3.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: język polski -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 4.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: matematyka -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 5.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodnicze -Ilość godzin - 270 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 3. -1h lekcyjna - 45 min. 6.Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia plastyczne -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 7.Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia muzyczne -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 8Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia taneczne -Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 2. -1h lekcyjna - 45 min. 9.Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia teatralno-językowe (j. ang.) -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. 10.Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia specjalistyczne: logopedia -Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 2. -1h lekcyjna - 45 min. 11.Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia z programem profilaktyki -Ilość godzin - 90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, -Ilość grup - 1. -1h lekcyjna - 45 min. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe, a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać, co najmniej jedną osobę prowadzącą zajęcia dla każdego rodzaju zajęć (6 rodzajów zajęć). 1.2. w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne służące wykonaniu zamówienia (doposażenie bazy dydaktycznej), w zakresie jn. (każdy element dostawy ma być nowy. Zamawiający wyklucza dostawę elementów używanych): 1. Tablet - 2 szt.: ekran 7 cala, 1024 x 600 pikseli (dotykowy), system operacyjny: Android 4.1.2 lub równoważny, procesor: MediaTek MT8317, Dwurdzeniowy (Dual Core) lub równoważny, pamięć RAM: 1 GB 2.Drukarka - 1 szt.: drukarka atramentowa kolor, do A4; rozdzielczość druku do 6000x1200dpi, prędkość mono/kolor: 27/10 str./min, USB 2.0, WiFi b/g/n 3.Toner do drukarki, 1 zestaw: toner z tuszem czarnym i kolorowym do drukarki o której mowa w pkt. 2. 4.Ruter - 3 szt.: działający zgodnie ze standardem N pozwala na tworzenie przewodowych i bezprzewodowych połączeń sieciowych. Urządzenie ma być zgodne ze standardem IEEE 802.11n, zapewnia prędkość bezprzewodowego połączenia do 300M. Wykorzystanie technologii 2*2 MIMO oraz dwóch zewnętrznych anten zapewnia większą wydajność transferu bezprzewodowego, szybkość przesyłu danych, stabilność połączenia i pokrycie sygnałem danego obszaru. 5.Kable elektryczne, listwy ochronne, gniazdka - 1 komplet. 6.Komputer stacjonarny - 1 szt.: z dużym ekranem do zajęć logopedycznych. O parametrach jn. Lub równoważnych: Intel Core i5, model procesora - i5-3330 (3.0 GHz, 6 MB Cache, Turbo 3.2 GHz), płyta główna - chipset- Intel H61, pamięć DRAM - DDR3-1333 (PC3-10600), pojemność pamięci DRAM - 8 G, karta graficzna- Intel HD Graphics 2500, pojemność dysku twardego- 1000 GB, napęd optyczny - DVD+/-RW, zewnętrzne porty we-wy - 2 X PS/2, 1xRJ45, 6 USB, oprogramowani - Win7/8 PR 7.Komputer stacjonarny - 1 szt.: O parametrach jn. Lub równoważnych: Intel Core i5, model procesora - i5-3330 (3.0 GHz, 6 MB Cache, Turbo 3.2 GHz), płyta główna - chipset- Intel H61, pamięć DRAM - DDR3-1333 (PC3-10600), pojemność pamięci DRAM - 8 G, karta graficzna- Intel HD Graphics 2500, pojemność dysku twardego- 1000 GB, napęd optyczny - DVD+/-RW, zewnętrzne porty we-wy - 2 X PS/2, 1xRJ45, 6 USB, oprogramowani - Win7/8 PR 8.Radiomagnetofon z wejściem USB - 2 szt.: odtwarzanie płyt CD, CD-R i CD-RW; magnetofon z automatycznym zatrzymywaniem, całkowita moc wyjściowa 4 W RMS, nośnik nagrywania: taśma, wejście USB. 9.Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt.: Mikrofon z systemem mikrofonii bezprzewodowej VHF, sprawdzający się podczas prowadzenia zajęć i uroczystości w szkole; cechy ch sprzętów Hi-Fi. Zasięg mikrofonu 50 m, funkcja squelch redukująca szumy i wygładzanie dźwięki. 10.Zestaw instrumentów muzycznych - 1 zestaw ( torba z instrumentami perkusyjnymi (tamburyn, trójkąty, marakasy, kastaniety itp.,) 11.Materiały plastyczne - 1 zestaw: (zestaw różnorodnych materiałów plastycznych przeznaczonych dla grup (np. karton kolorowy, tektura falista, plastelina, bibuła kolorowa, pasy papieru wycinankowego, klej uniwersalny 1l., papier kolorowy A4 i A3, samoprzylepne arkusze foli piankowej, kolorowe ruchome oczka, papier witrażowy, papier naturalny, itp.) 12.Materiały biurowe do zajęć - 1 zestaw: (zestaw biurowy; papier do ksero, segregatory, koszulki, teczki, długopisy itp.) 13.Program do zajęć komputerowych dla szóstoklasistów z matematyki i j. polskiego - 1 zestaw.: Matematyka, klasa 6, J. polski klasa 6 Kalendarz szóstoklasisty, wydanie rozszerzone, Marcin Braun lub równoważne 14.Zestaw mebli do przechowywania pomocy dydaktycznych - 1 zestaw: ( szafka z pólkami i szufladami duża i mała, szafka z parą drzwi, szafka z szufladami duża i przegrody do szafek, 15.Dmuchane lotto - 1 szt.: Zadaniem dziecka jest przedmuchiwanie piłeczki po kolei z jednego otworu do innego, przy czym dziecko musi próbować dmuchaną piłeczkę kierować w odpowiednią stronę: wyjścia Jack i XLR pozwalają na szybkie i wygodne przyłączenie do innywiednią prędkością. W 9 otworach podstawy znajdować się mają takie same motywy jak na tabliczkach loterynych. Wymiary: 22 x 22 x 10 cm. 16.Lustrzane pudełko - 1 szt.: 2 lusterka przymocowane do dwóch z trzech ścianek pudełka i jedno lusterko luzem pozwalają na różnego typu ćwiczenia logopedyczne. Lusterka wykonane są z pleksi dzięki czemu podnoszą bezpieczeństwo zabaw. 17.Gry logopedyczne - 3 szt.: Jak żyrafa szyję myje, gdzie pszczółki mieszkają, Trzymaj język za zębami 18.Puzzle logopedyczne - 3 szt.: służące jako materiał ćwiczeniowy do zajęć logopedycznych. Poprzez zabawę terapeuci i nauczyciele diagnozują problemy dzieci. 19.Zagadki logopedyczne - 2 szt.: zagadki zebrane w teczce to krótkie wierszyki zapisane na kartonikach, które po rozcięciu mieszczą się w dłoni. W odpowiedziach zawarta jest głoska r oraz głoski dźwięczne i bezdźwięczne. Zdjęcia przedstawione na odwrocie mają podwójną funkcję: pozwalają sprawdzić odpowiedzi i są jednocześnie nagrodą dla dziecka za włożony wysiłek. 20.Eduterapeutica logopedia lub równoważna - 1 szt.: przeznaczona jest do pracy terapeutycznej z dziećmi posiadającymi zaburzenia rozwoju mowy. Program zawiera ponad 500 ćwiczeń, dzięki którym praca z dziećmi w różnym wieku będzie przynosiła zamierzone efekty. Program pozwala na kompleksową diagnozę budowy i funkcjonowania narządów artykulacyjnych, mowy i artykulacji poszczególnych głosek oraz słuchu fonematycznego. Ponadto możliwa jest terapia artykulacji głoski r oraz szeregów: ciszącego, syczącego oraz szumiącego. Zawartość zestawu: -Oprogramowanie wraz z aplikacją terapeuty -Słuchawki z mikrofonem -Naklejki - nagrody dla dzieci -Ćwiczenia do wydruku: karty pracy i wskazówki dla opiekunów -Zestaw labiogramów -Karty do ćwiczenia słuchu fonemowego -Plansze sytuacyjne -Memory logopedyczne -Poradnik metodyczny. Wymagania systemowe: -System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8 (32 i 64-bit) -Pamięć RAM: minimum 1 GB -Procesor: minimum 2 GHz -Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca -Napęd DVD -Karta dźwiękowa -Rozdzielczość ekranu: minimum 1024x768 pikseli 21.Nasadka profilowana - 1 zestaw.: Nasadka na ołówki i kredki z miękkiego tworzywa, wyprofilowana specjalnie do trzymania w lewej ręce. Kształtuje prawidłowy uchwyt i zapobiega powstawaniu odcisków i zniekształceń na środkowym palcu. 22.Wskaźnik tekstu - 1 szt.: pozwala wyeliminować nawyk wskazywania palcem. Strzałka ułatwia orientację kierunku czytania od lewej do prawej. Ciemny kolor linijki i specjalne wycięcie ułatwiają koncentrację wzroku na czytanej linii tekstu, gdyż pozostała część tekstu jest zasłaniana. Linijka wykonana jest z wysokiej jakości tworzywa 23.Walizka kostek - 1 szt.: pomoc dydaktyczna do aktywizujących zabaw na lekcjach matematyki. Walizka zawiera 14 różnych typów kostek od tradycyjnych po wielościenne oraz kostki blanko do własnego zapisu. Specjalna wkładka ułatwia zachowanie porządku i zapobiega gubieniom kostek - po skończonych zajęciach od razu widać, których kostek brakuje. Zawartość: 162 kostek w 14 rodzajach - zamykana walizka z wkładką 24.Domino zegarowe - 1 szt.: Zadaniem dzieci jest ułożyć wszystkie kartoniki domina w szereg. Można zacząć od dowolnego kartonika: z lewej strony zapis czasu, a z prawej tarcza zegarowa. Należy znaleźć takie dwa kartoniki, na których przedstawiona będzie ta sama godzina. Zawartość: 3 rodzaje domina po 16 kartoników każdy, wymiar kartonika 7,2 x 3,1 cm. 25.Zegar demonstracyjny - 1 szt.: Duży zegar z tworzywa sztucznego o średnicy 41 cm. Cztery mocne wbudowane magnesy pozwalają przymocować zegar do tablicy 26.Farby do twarzy - 2 zestawy: farby do twarzy i ciała. Mają być łatwe w aplikacji i dobrze się utrzymywać, a ich barwy mają być wyraźne. Zawartość: 5 kubeczków 30 ml - 5 kolorów 27.Kredki do malowania twarzy - 2 zestawy: przeznaczone do malowania twarzy, o tłustej i niewodnistej konsystencji, w dziesięciu atrakcyjnych kolorach. Kredki można z łatwością usunąć wodą z mydłem. Zawartość: 10 kredek do malowania twarzy w 10 kolorach: biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, brązowy, zielony, niebieski, granatowy i czarny 28.Glina - 2 szt.: glina rzeźbiarska do toczenia, modelowania, precyzyjnego tworzenia naczyń lub płaskorzeźb. Po rozpakowaniu produkt od razu nadaje się do użycia. Doskonała konsystencja - wielkość ziarna 0-0,5 - temperatura wypalania 900-1200 st. C 29.Narzędzia do gliny - 2 komplety: formy do wypełniania różnymi materiałami: gips, bandaż z gipsem, mydło, czekolada, masa papierowa, glina. Uzyskane dekoracyjne motywy można po wyschnięciu dekorować, np. malując je farbami. Zawartość: płytka z tworzywa z wytłoczonymi motywami - głęb. motywów ok. 1,5 cm - trylobit o wym. 6 x 7,5 cm. 30.Przybory do masy solnej - 2 szt.: zestaw przyborów do wykonywania form rzeźbiarskich z masy solnej. Przydatne szczególnie do formowania ozdabiania fakturowania prac. W zestawie: instrukcja z propozycjami form z masy solnej 16 foremek 4 radełka 4 łopatki trójkątne 4 łopatki grzebyczki 4 łopatki prostokątne 4 plastikowe nożyki. 31.Dziurkacz 3D - 3 szt.: wersja dziurkaczy których nacięty element np. skrzydła motyla można odginać co daje więcej możliwości dekoracyjnych. Tak przygotowane motywy naklejone na kontrastowym tle dają efekt wzoru 3D 32.Nożyczki ze wzorem - 3 szt.: Ergonomiczne plastikowe nożyczki dla dzieci z wyłączalnym odpychaczem ułatwiającym pracę dzieciom z problemami spastycznymi. 33.Zszywacz długoramienny 1 szt.: zszywa 10 kartek; wym. 9 7 x 2 3 x 4 4 cm; poj. zasobnika: 50; rodzaj zszywki: #10; tradycyjne i płaskie szycie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi edukacyjnej na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym albo usługę edukacyjno-szkoleniową wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. Wykonawca poda przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana oraz załączy dowód (np. poświadczenie) potwierdzające, że usługa, została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie - wykaz usług zał. nr 4 do SIWZ. Poświadczenia do nadal wykonywanej usługi powinno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodu, o których jest ww. mowa.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: minimum po jednej osobie* posiadającej wykształcenie kierunkowe i teoretyczne przygotowanie dla poszczególnego rodzaju zajęć; zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, *uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań. Wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. Nr 5 do SIWZ Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (zał. nr 5a do SIWZ).

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W tym celu Wykonawca załączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi edukacyjnej na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym albo usługę edukacyjno-szkoleniową wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowód (np. poświadczenie) potwierdzające, że usługa, została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 50

·         2 - doświadczenie - 30

·         3 - kwalifikacje - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu, o którym mowa w Rozdz. III, pkt 3 ppkt.4 w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnawsie.hekko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim Nawsie Brzosteckie 206 39-230 Brzostek - pokój dyrektora.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim Nawsie Brzosteckie 206 39-230 Brzostek- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Dyrektor ZS w Nawsiu Brzosteckim

mgr Urszula Wojnarowska

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO -  Kliknij aby pobrać SWIZ

_____________________________________________________________________________________________

Zapytanie

 

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa                                                                Nawsie Brzosteckie, 25.04.2014 r.

im. Tadeusza Kościuszki
w Nawsiu Brzosteckim
 

Nawsie Brzosteckie 206

39-230 Brzostek

                                                     

 

 

 

 

 

dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.  Świadczenie usługi edukacyjnej – usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie pn. „Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim”

 

 

 

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zm.) udziela odpowiedzi na otrzymane w dniu  24. 04. 2014 r. pytanie.

 

 

Treść pytania:

Firma (…) zwraca się z prośbą o podanie kwoty oszacowania przetargu na Świadczenie usługi edukacyjnej – usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie pn. „Kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Nawsiu Brzosteckim”.

 

 

Odpowiedź na pytanie:

Zamawiający informuje, że zgodnie dyspozycją z art. 86 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zm.) bezpośrednio przed otwarciem ofert podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

                                                                                                          Dyrektor

ZS w Nawsiu Brzosteckim

mgr Urszula Wojnarowska

 

Odpowiedź na pytanie w formacie PDF - pobierz

___________________________________________________________________________________________________________

 

stat4u